Dawid Kwiatkowski czy Justin Bieber?

Którego wolicie?

Dawid Kwiatkowski

Dawid Kwiatkowski Kliknij,
aby zagłosować

Justin Bieber

Justin Bieber Kliknij,
aby zagłosować
Wybierz jedną z dwóch opcji i zagłosuj aby poznać rezultat pojedynku!
Autor: kacper132 | Data dodania: 9 listopada 2013 17:38 | Komentarze (21)

  • 7 + 2 =
  • LOL, 10 listopada 2013 11:53

    MAM DYLEMST KURWA!!!

  • Belieber 4ever, 31 grudnia 2013 06:52

    nic nie mam do Kwiata ale Justin jest o niebo lepszy on zabłysnął dawno i odrazu stał się super sławną gwiazdą ciężko się nad tym napracował a kwiat poprostu niedawno się wybił i już niby lepszy? hahahah śmieszne....

  • Belieber , 31 grudnia 2013 10:39

    Jak mozna porównywac Jussa do Kwiata!? Justin jest o wiele LEPSZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Belieber , 31 grudnia 2013 13:09

    boż.. Jussa do Kwiata . nie normalnie jesteście boscy -.- pozdrawiam.

  • Justin , 31 grudnia 2013 13:28

    Oczywiściee że Justin

  • Kam$on SB., 31 grudnia 2013 13:35

    Justin jest najlepszy! Dawid Kwiatkowski zabłysnął tylko w Polsce.. Justin jest znany na całym świecie, o Justinie będą mówić po jego śmierci nawet, a za kilka lat o Dawidzie wszyscy zapomną. POZDRO.

  • serio?, 31 grudnia 2013 15:17

    jak można porównać światową gwiazdę mającą na konie 6 płyt, wiele teledysków, 2 trasy koncertowe, mase nagród i miliony fanów do kwiatkowskiego, który jest znany tylko i wyłącznie w Polsce i to nawet nie w całej?

  • Belieber Forever , 31 grudnia 2013 21:47

    ja nie moge jak można porównywać Justina do tego całego Kwiatkowskiego .!!!!!!??????????? Justin jest znany na obu półkulach ma 2 światowe trasy koncertowe mnóstwo nagród 2 książki , 40 mln fanów 2 filmy 3 perfumy mogłabym tak ciągle wymieniać ... A ten kwiatkowski jest znany tylko w polsce nawet nwm czy całej tam se kilka ma pioseneczek i to na tyle Justin bd zawsze pamiętany a o nim za chwile zapomną ! -,-

  • GaBaa, 9 stycznia 2014 20:25

    Jasne, że Justin. Światowa gwiazda w porównaniu do jakiegoś Dawida, który chce sobie pośpiewać chwilę? Pff..

  • FUCK.POP, 15 stycznia 2014 17:27

    OBA PEDAŁY ._.

  • szalonazuza, 25 marca 2014 20:37

    super kocham Justinka♥♥♥ dam wam linka piosenki mojej ulubionej obejrzyj super jest polecam naprawdę ♥♥ http://www.youtube.com/watch?v=jdLPT8mt6VI

  • kaisa, 23 kwietnia 2014 15:38

    kwiatek kocham cie

  • kasia, 23 kwietnia 2014 15:38

    kwiatek kocham cie

  • kaisa, 23 kwietnia 2014 15:39

    kwiata wole lovciam go

  • JUlaaaa, 28 kwietnia 2014 17:50

    chwastonator ! Tym razem Justin ;3

  • bibi, 25 maja 2014 08:34

    oczywiście że Justin! ten paszczur bez talentu nawet mu do pięt niedorasta!!!

  • alajekotlet, 15 lipca 2014 01:47

    Wybór jak między PO i PiSem. Albo śmiercią na raka i na tyfus.

  • Wiktoria :* Kwiatonator forever, 24 lipca 2014 18:46

    ja pierdole no jasne ze Dawid Kwiatkowski !!! przepraszam za nagly przyplyw energi :) xd DAWID KWIATKOWSKI :* czekam na hejty xd i tak mam na nie wyjebane :D bo to moje zycie i ja mu nadaje wlasciwy tor :) a hejty mam w du*ie :)

  • Kwiatonators , 24 lipca 2014 19:06

    to Dawid Kwiatkowski jest w moim sercu na zawsze ! nie waznewczy wygra tutaj On dla mnie zawsze jest zwyciesca :) poprosu juz tak mam KWIATONATORS FOREVER

  • kwiatonator ever, 25 lipca 2014 11:38

    Kwiatkowskii jest boski xD Czy to puder czy to szminka justin biber to dziewczynka

  • Directioner , 3 sierpnia 2014 19:54

    Do dziewczynki która ma może powyżej 5 lat , ten wasz Kwiatek to normalny chłopak , szminka na każdym zdj , lubi w dupę i jest rozpieszczonym bachorem który myśli że jest wielki : ) Jego "fenomen" zniknie bo strasznie zawodzi ten pedał : )



muzyka
Konfrontacje stylów i gatunków muzycznych. Pojedynki wokalistów, wokalistek, oraz innych twórców muzyki. Która grupa jest lepsza? Kto lepiej śpiewa? Która z piosenek jest większym hitem? Jaka muzyka cieszy się największą popularnością? Którą wokalistkę lubicie bardziej? Sprawdź wyniki i zobacz która gwiazda jest bardziej lubiana. Dodawaj nowe pojedynki i dowiedz się czy innym też podobają się Twoje ulubione piosenki.

Dodaj pojedynek